ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ: Οι σύγχρονες τάσεις στην Τουριστική Αγορά |
![]() |
![]() |
![]() |
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Οι σύγχρονες τάσεις στην τουριστική αγορά
Οι φετινές Εκδηλώσεις Οικονομικής Σκέψης ολοκληρώθηκαν στον Άγιο Νικόλαο, με μια εκδήλωση για τον τουρισμό και ομιλητές τη διευθύντρια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Dr Αγνή Χριστίδου, τον ιδιοκτήτη της EyeWide Digital Marketing Agency κ. Μηνά Λιαπάκη καιτον τουριστικό επιχειρηματίακαι μέλος Δ.Σ. του ΣΕΤΕ κ. Φώτη Κοκοτό.
Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Τμήματος Ανατολικής Κρήτης κ. Σταύρος Καρτέρης, ο οποίος τόνισε ότι το τουριστικό προϊόν αλλάζει, οι ανταγωνιστές μας είναι αρκετά ισχυροί και γι’ αυτό θα πρέπει ο ιδιωτικός και ο δημόσιος τομέας, να συνεργαστούνγια μπορέσουν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις .
Η κ. Χριστίδου παρουσίασε μια ευρωπαϊκή έρευνα για τις προσδοκίες των διεθνών επισκεπτών. Η εμπειρία του επισκέπτη είναι καθοριστική για την ελκυστικότητα του προορισμού καθώς ένας ευχαριστημένος επισκέπτης, στρατολογεί νέους επισκέπτες και διαμορφώνει τη φήμη του προορισμού. Η ίδια ανέφερε ότι διαμονή και φαγητό έχουν ισχυρή επίδραση στην εμπειρία των επισκεπτών, μαζί όμως με άλλους κρίσιμους παράγοντες όπως είναι η ασφάλεια, το περιβάλλον και η φιλοξενία των κατοίκων.
Όσον αφορά την ιδανική ξενοδοχειακή εμπειρία του αύριο, οι περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν ένα ασφαλές προορισμό που σέβεται την ιδιωτικότητα, και προσφέρει μια γνήσια αίσθηση φιλοξενίας. Οι επισκέπτες που απολαμβάνουν τα παραπάνω είναι έτοιμοι να εξερευνήσουν, να κοινωνικοποιηθούν και να διασκεδάσουν. Για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις η κ. Χριστίδου ανέφερε ότι έχουν πολλά κοινά με το μοντέλο της δεκαετίας του 60 και του 70, των ενοικιαζόμενων δωματίων, αλλά σήμερα γίνεται μέσω δικτύωσης με την χρήσης της τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τον κ. Λιαπάκηη παγκόσμια τουριστική αγορά αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Επίσης αυξάνεται σημαντικά το κομμάτι των online ταξιδιωτών. Αυτό είναι μια πρόκληση για τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν τους πελάτες απευθείας, χωρίς ενδιάμεσους. Πλέον τοβασικό κανάλι που παίρνουμε πληροφορίες για ένα ταξίδι είναι το διαδίκτυο. Όλα τα ξενοδοχεία θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις νέες μεθόδους προβολής και προώθησης του προϊόντος τους και να αναζητήσουν νέα κανάλια πωλήσεων.
Ο κ. Κοκοτός αναφέρθηκε στον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (SETE) και στην ιστοσελίδα DiscoverGreece.com. Σχολίασε ότι η χώρα μας είναι παραδοσιακά προορισμός ήλιου και θάλασσας, αλλά βλέπουμε ότι αυτό σταδιακά αλλάζει. Σύμφωνα με τον ίδιο κάθε τόπος πρέπει να αναπτύξει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα μέσω τις συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Στόχος είναι να έχουμε ικανοποιημένος πελάτες. Όλοι οι επισκέπτες έχουν αξία και ανάλογα με τα λεφτά που έχουν να διαθέσουν, είμαστε υποχρεωμένοι, σαν χώρα να προσφέρουμε το καλύτερο. Βρισκόμαστε στην καλύτερη περίοδο για τον τουρισμού μας, άρα θα πρέπει να γίνουν μεγάλες επενδύσεις, να βελτιωθούν οι δημόσιες υποδομές και να θέσουμε τις σωστές βάσεις, ώστε ο τουρισμός τα επόμενα χρόνια να παράγει 25% του ΑΕΠ.
![]() |
< Προηγ. | Επόμ. > |
---|
Τελευταία Νέα
- ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΝΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ
- ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΓΡΑΠΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΟΕΕ/ΤΑΚ ΓΙΑ ΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΟΛΗ
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ 2023
- ΥΠΟΜΝΗΜΑ OEE/TAK Επί του Προγράμματος «ΚΡΗΤΗ» 2021-2027 3Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ