Αξιολόγηση Ποιότητας υπηρεσιών στα ξενοδοχεία (Κασσωτάκης Μιχάλης) |
![]() |
![]() |
![]() |
Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών στα ξενοδοχεία (Μιχάλης Κασσωτάκης*)
Αυτά τα θέματα είναι σημείο αναφοράς κάθε επιχείρησης υπηρεσιών, ιδιαίτερα πολυτελών, πρώτης κατηγορίας και πέντε αστέρων ξενοδοχείων, λόγω έντονου ανταγωνισμού που προέρχεται από αυξήσεις στο επίπεδο ζωής, στο χρόνο διασκέδασης και στο χρόνο ταξιδιών για επιχειρηματικούς λόγους και λόγους διασκέδασης.
*ο Μιχάλης Κασσωτάκης είναι Οικονομολόγος, Λογιστής-Φοροτεχνικός, Ορκωτός Μάρκετινγκ και Συγγραφέας
|
Επόμ. > |
---|
Τελευταία Νέα
- ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΝΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ
- ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΓΡΑΠΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΟΕΕ/ΤΑΚ ΓΙΑ ΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΟΛΗ
- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ 2023
- ΥΠΟΜΝΗΜΑ OEE/TAK Επί του Προγράμματος «ΚΡΗΤΗ» 2021-2027 3Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ